Головна » Статті » Мої статті |
Орлівський НВК
Ознайомлення з таблицею додавання в межах 10. Доповнення до 10. Урок казка математики у 1 класі вчитель поч.. класів Орлівського НВК Бойко Г.В.
2011 Тема. Ознайомлення з таблицею додавання в межах 10. Доповнення до 10 Мета: ознайомити учнів з таблицею додавання в межах 10, розвивати навик усного рахунку, повторити назви компонентів при додаванні, розвивати логічне мислення, виховувати працьовитість, бажання допомагати іншим. Обладнання:два сонечка, промінчики, рахівний матеріал, предметні малюнки Хід уроку
- Продзвенів уже дзвінок, починаємо урок. Який у вас настрій? Чого чекаєте від уроку?
А) відгадування загадки: «Зійшли сніги, шумить вода. Земля вже квіти викида. Все мертве оживає. Коли ж це, діти, буває? (Навесні)
А) каліграфічна хвилинка: 1, 0, 10 - Будемо цифри гарно писати, сонечко звеселяти. *Вона тонка, пряма, як спиця. Це-перша цифра –одиниця *Ця цифра схожа трохи на «о», вона означає – «ніскільки», «ніщо». - Ось і перший промінець знайшли. Молодці! Б) усний рахунок: - Хмарка синя прилетіла, Слізки з числами зронила, Ми їх швидко позбираєм, Приклади поскладаєм. 10=1+9, 10=2+8, 10=3+7, 10=4+6, 10=5+5 - Ось і перший промінець знайшли. Молодці! В) читання таблиці додавання в межах 10 - Жовті смужки –доданки, білі квадрати – сума. Де з'єднюються жовті смужки з білим квадратом, там і відповідь. Назвіть суму чисел 1і 3, 3 і 7, 5 і 2. - Ось і перший промінець знайшли. Молодці! Г) фізхвилинка Д) розв'язування прикладів з підручника с. 100 № 3 - Ось і перший промінець знайшли. Молодці! 5. Первинне закріплення нового матеріалу А) самостійна робота с.100 № 4 Б) геометричний матеріал: - Назвіть геометричні фігури, які принесло Мишеня. - Складіть три трикутника із семи паличок - Ось і перший промінець знайшли. Молодці! 6. Підсумок уроку - Що чекали? Чи справдились ваші очікування? Всі добре попрацювали, сонечку допомагали. Повернули промінці, як яскраво засяяли вони. Найкраще працювали …
Орлівський НВК
Пригоди у математичному ліску Урок-подорож з математики у 1 класі
Підготувала і провела учитель поч..класів Орлівського НВК Бойко Г.В.
2014 Тема. Письмо великої букви Р Мета: вчити писати велику букву «ер», склади, слова, вчити списувати речення, вчити вживати велику літеру у власних іменниках, розвивати навички каліграфічного письма, розвивати зв'язне мовлення, виховувати бережливе ставлення до тварин. Обладнання: плакат «Сиди правильно!», фотоетюди «Африка», гра «Склади слова» Хід уроку
Працюватиме старанно, Щоб почути у кінці, Що в нашім першому класі Усі діти – молодці!
А) гра «Знайди пару» (до друкованих прописні) Б) гра «Виправ помилку» (неправильні з'єднання літер у складах) В) звуковий аналіз слова «тигр» - Доберіть до отриманої схеми інші слова. Г) пальчикова гімнастика: - Щоби пальці вправні мати, треба їх розминати Вправа «Річка», «Равлик», «Рибка» 4. Оголошення теми, мотивація - Тигр запрошує нас до себе в гості. Тигреня мале гарчить, яку букву будемо вчить? ЇЇ не вистачає у словах «го.ох, огі.ок, к.ай, від.ро, .услан.» - Ми полетіли до далекої країни, щоб знання свої перевірити, навчитися писати Р і дізнатися багато цікавого про тварин . 5. Первичне сприймання нового матеріалу А) аналіз великої букви «ер» Б) написання Р В) написання складів з Р, запис імен з Р 6. Фізхвилинка: «Рибка плаває в водиці. Рибці весело гулять. Рибко, рибко-витівнице, Хомем ми тебе спіймать.» 7. Списування речень з інд. завданнями 8. Взаємоперевірка 9. Складання розповіді про тигра 10. Підсумок уроку
Орлівський НВК
На лісовій галявині Урок-гра з матиматики у1 класі Підготувала і провела учитель поч..класів Орлівського НВК Бойко Г.В.
2015 Тема. Числа другого десятка 11-20 Мета: закріпити знання учнів про десяткову систему рахування, закріпити вміння правильно записувати двоцифрові числа, розвивати логічне мислення, виховувати пізнавальний інтерес Обладнання: лісові мешканці, мапа галявини, інд.картки Хід уроку 1. Організаційний момент « Продзвенів уже дзвінок, починаємо урок. Він казковий і цікавий, і гостей зібрав чимало. Повернемось до гостей, привітаємось: «Добрий день!» Девіз : «Швидко і правильно рахуємо, красиво пишемо, над задачами міркуємо» 2. Оголошення теми, мотивація - Сьогодні ми йдемо на казкову галявину. Відгадайте загадку і дізнаєтесь, хто нас поведе: «Він круглий і рум'яний, На віконці він лежав, З нами на галявину завітав» (Колобок) 3. Закріплення матеріалу А) усний рахунок «Хто швидше добіжить?» Б) робота з абаком: - Викладіть у числовій таблиці числа 12, 16, 19, 13, 20 - Що позначає перша цифра праворуч? А друга? В) гра «Виправ помилку Зайчика»: - Довговухий ховається, не скаче,затуляється лапками і плаче. Зайчик усі галявки обійшов, числа другого десятка не знайшов. Допоможіть йому, будь ласка! Г) Фізхвилинка «Танцювали зайчики у ліску»6 - Час настав для відпочинку, починаємо фізхвилинку… 4. Самостійна робота - Про кого загадка: «Ходить хмуро між дубами, хижо клацає зубами.»(Вовк) Самостійно попрацюємо, приклади порахуємо від Вовчика ( у зошиті с. 25 №3) на швидкість.
- Хто це до нас завітав: «Влітку медом ласував, Досхочу малини мав, А як випав сніг, У барліг заліг» (Ведмідь) Назвіть зображені фігури, складіть у групі казкового чоловічка.
Підсумуємо урок…
Орлівський НВК
Склад числа 4 Урок математики у 1 класі Підготувала і провела учитель поч.. класів Орлівський НВК Бойко Г.В.
Тема. Склад числа 4 Мета: на основі практичних дій з предметами продемонструвати всі варіанти складу числа 4 з двох менших чисел, вчити складати приклади на додавання і віднімання, розвивати логічне мислення, увагу, порівнювати числа в межах 4, виховувати інтерес до математики, навколишнього світу. Обладнання: казкові герої, будиночок складу числа 4, гра «Встав число», гра «Допиши числа» Хід уроку
Руку гарно піднімайте, на уроці активно працюйте.
А) гра «Не збивайся!» - рахунок від 1до 10, від 10 до 1 (10квадратиків) Б) гра «Цифроїд»: - Жив-був дід Цифроїд, з'їв він цифри на обід. - Яких цифр не вистачає? Назвіть попереднє та наступне числа для числа 2,3. В) гра «Порівняй»: - Числа у ряду стоять, треба нам їх порівнять. Знаки «більше», «менше», наче близнюки: «Більше» - стрілка вправо, «менше» – навпаки. Г) Фізхвилинка 3. Оголошення теми, мотивація 4. Закріплення матеріалу А) робота з геометричним матеріалом-склад числа 4 Граємо, повторюємо склад числа 4. | |
Переглядів: 522 | |
Всього коментарів: 0 | |