Головна » Статті » Мої статті |
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ Урок № 57 Дата: 23.10.2018 Мета: сприяти ознайомленню зі звуковими значеннями літери «ем», закріпити вміння читати склади, розрізняти вивчені літери; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; працювати над формуванням вміння висловлювати власне ставлення до прочитаного; розвивати зв’язне мовлення, цікавість до читання; виховувати бажання берегти природу, читати художні твори про море Обладнання: набірне полотно, роздатковий матеріал, таблиця для розчитування №2, друковані букви, набір «У морі» Тип уроку: урок засвоєння знань, формування вмінь ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 1,2, 1,2 – ми складаємо слова, буква букві дала руку, починається наука. ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Мовленнєва розминка - вправа «Перо», «Сопілка» -чистомовка: Ла-осіньзолота прийшла Са-незвичайна краса Лі-відлетіли журавлі 2. Гра «Назви голосний»- мак, лоб, ліс, зуб, мир, мед ! Коли ротик розкриваєм, то ми звуки вимовляєм. Коли ручки беремо, то ми букви пишемо. Звуки різні: голосні і приголосні 6 звуків співаю, як пісні, бо ці звуки - голосні! 3.Читання літер, схованих за листочками- с.53 - Букви загубили свої частинки. Які сами?(И, І, Е, У, О, А) 4. Скоромовка: «Мила митися не вміла-Мила мило з рук не змила» - Який звук чуєте найчастіше? Який, по-вашому, цей звук? ІІІ.ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МОТИВАЦІЯ ІV. ПЕРВИННЕ СПРИЙМАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Артикуляція звука[м], [мꞌ] *Мак, мур, мітла, місяць 2. Робота з підручником – с.54 - Відгадайте загадку: «Влітку, всі до нього ідуть, засмагати і купатись. На піску й на просторі відпочинути на ( Морі) » - Зробимо звуковий аналіз слова «море». - Роздивіться малюнок. Назвіть морських мешканців. У яких назвах сховався звук [м]?(медуза, мушля,восьминіг, малюск, омар, кальмар, мурена, маяк, пальма) Складіть розповідь про море. Мавпа морем мандрувала, мавпа бачила маяк, моряків вона питала, хто його включив і як? 3.Гра «Впіймай слово з М»- в групах – с.54 *Віра, мама, мило, сало, мелодія, мрія, масло, рука, мир, метро, машина, килим, марка, миша, літера. -У якому складі сховався звук[м] чи [мꞌ]? 4. Гра «Запамꞌятай букву»- с.55 - На що схожа літера М? З яких елементів складається? Викладіть М із різних матеріалів Надрукуйте Мм у зошиті V. ФІЗХВИЛИНКА Всі з-за парти встаньте враз, фізкультпауза у нас. Ми на море прилетіли, на бережку тихенько сіли, В акваланги одяглись, У воду, на дно ми подались. Як незвично тут ходити, Уважно по сторонам глядіти. VІ. ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ 1. Читання складів – с. 55 2. Складання слів 3. Щоденні 5 – читання з другом VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ- РЕФЛЕКСІЯ
| |
Переглядів: 495 | |
Всього коментарів: 0 | |