Головна » Статті » Мої статті |
Урок музичного мистецтва у 4 класі Тема. Оркестр. Види оркестрів
Мета: дати уявлення про «оркестр», види оркестрів, збагачувати уявлення про народну пісню як жанр усної народної творчості, розвивати вокальні та артистичні здібності, вчити визначати характер твору, його емоційність, збагачувати словниковий запас, виховувати любов і шанобливе ставлення до народної пісні, музичного мистецтва.
Обладнання: таблиці з типами, видами музики, ілюстрації до українських народних пісень, збірник «Українські народні пісні», портрети українських композиторів, аудіозапис народних пісень українців, ілюстрації до творів та портрети відомих композиторів для гри «Назви твір».
Хід години
(спів по нотному запису, слайд 2)
(спів по нотному запису, слайд 3)
- Сьогодні ми познайомимося із видами різних оркестрів, вивчемо колядку «Старий рік минає», послухаємо чудову п'єсу П,І.Чайковського «Танець феї Драже» із балету «Лускунчик».
1) Бесіда про музику
Послухай, музика навкруг. Вона є скрізь: в самій природі, Чарує нас, і при нагоді Дарує радість кожен звук.
(Діти виконують «Колискову» у обр. Я.Степового)
(слайд 4) (Діти слухають колядку «Старий рік минає»).
(Слухання пісні обр. М.Леонтовича «Щедрик» у виконанні дитячого хору ім. М.Лисенка)
3) Ознайомлення з поняттям «оркестр»
- Що ж таке «оркестр»? *Вправа «Асоціативний кущ» -Оркестр *Визначення поняття «Оркестр» (слайд 5) *Перегляд презентації «Види оркестрів» (слайд 6-10) *Фізхвилинка *Тести «Що запам'ятали?» 4)Слухання і аналіз п'єси п.І.Чайковського «Танець феї Драже» із балету «Лускунчик» (слайд 11) - Ми вже були у казковому світі балетів П.І.Чайковського. Ми вже слухали «Вальс квітів», «Марш» із балету «Лускунчик». Сьогодні ще одна п'єса із «Лускунчика» -Спробуйте впізнати, якого казкового героя змалював композитор: злого чаклуна чи добру фею? (Слухання п'єси п.І.Чайковського «Танець феї Драже» із балету «Лускунчик») (слайд 12) - Кого ж змалювала вам музика? Які інструменти були головними? (Повторне слухання п'єси п.І.Чайковського «Танець феї Драже» із балету «Лускунчик»)
5) Вікторина «Назви вид оркестра» (слайд 13) 6. Підсумок уроку. (слайд 14) 7. Вихід дітей із класу під музику | |
Переглядів: 523 | |
Всього коментарів: 0 | |