Головна » Статті » Мої статті |
Мета: пояснити правило знаходження швидкості руху за даними від¬станню і часом руху; вправляти учнів у виконанні дій над іменованими числами. Обладнання: креслення й таблиці до задач. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Аналіз контрольної роботи III. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення 1. Гра «Естафета». 1-й ряд 790 – 270 430 + 540 63 : 9 + 0 x + 110 = 380 2-й ряд 880 – 360 150 + 440 9 : 3 + 0 240 + x = 490 3-й ряд 570 – 330 630 + 210 25 : 5 – 0 890 – x = 360 2. Фронтальне опитування. • Обчислити: 670 – 30; 670 – 300; 530 + 400 – 20. • На 50 грн покупець купив 5 сорочок, по 7 грн кожна, і стільки ж ма¬йок. Скільки коштує майка? • Представити число 357 у вигляді суми розрядних доданків. • Обчислити значення виразу 580 – c, якщо c = 80, 500, 40, 300. • Обчислити: 1 кг – 300г, 1 м – 40 см, 1 м – 5 дм, 3 дм + 4 см. 3. Фізкультхвилинка. 4. Усні обчислення. Гра «Мовчанка» (за вправою № 386). IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за вправою № 381. — Відомо, що заєць пробіг 40 м за 8 с. Скільки метрів пробігав заєць за 1 секунду, якщо щосекунди він пробігав однакову кількість метрів? Учні розглядають схему задачі й роблять висновок: щоб відповісти на запитання задачі, потрібно 40 : 8 = 5 (м). Висновок. Щоб знайти швидкість, треба відстань поділити на час. Швидкість вимірюють у таких одиницях: м/с, км/ год, м/хв. 2. Первинне закріплення. Робота за таблицею.
За даними таблиці учні складають прості задачі й розв’язують їх усно. 3. Самостійне виконання завдання № 382. Перевірка — взаємоперевірка. 4. Розв’язування задачі № 383 за поданим планом. 5. Самостійне розв’язування задач № 385, 384. Перевірка — фронтально. V. Підсумок уроку — Які одиниці вимірювання швидкості вам відомі? — Як знайти швидкість об’єкта, якщо відомий час та відстань, яку він подолав за цей час? VI. Домашнє завдання | |||||||||
Переглядів: 483 | |
Всього коментарів: 0 | |