Головна » Статті » Мої статті |
Інтерактивні ігрові вправи – це система впливів, спрямованих на формування самої потреби в знаннях, інтересу до того, що може виявитись їх новим джерелом. Види ІІВ: - сюжетно-рольові; - ігри-вправи; - ігри-драматизації. ІІВ можуть в словесній формі, в слові і практичній дії, слові і наочності, в слові і реальними предметами. Вправи виконують різні функції:
На думку Л.Р. Шпачук, С.А.Швець, правильно проведені інтерактивні ігрові вправи сприяють розвитку саморегуляції, збагачує процес мислення індивідуальними почуттями, тренує вольові якості дитини. Вправи створюють відчуття успіху, дають учням почуття впевненості у власних силах, пробуджують почуття гідності, бажання вчитися. Всім відомо, гра – один з видів діяльності дитини, що полягає у відтворені дитиною дій дорослих, стосунків між ними. Види ігор визначають на основі різнопланової діяльності дітей:
Використовуючи ІІВ, педагог повинен створити умови, в яких вправа буде бажаною, зручною, приємною для всіх учасників. Пізнавальні ігрові вправи (ділові, рольові, ситуативні) моделюють життєві ситуації, стосунки людей, взаємодію речей і явищ. Розвивальний ефект досягається завдяки імпровізації, природному вияву творчих сил учнів. У виховному значенні ІІВ допомагає подолати невпевненість у собі. В.О.Сухомлинський стверджував, що «без гри не може бути повноцінного розумового розвитку дитини». Отже, ІІВ дозволяють розвивати інтерес до навчання, до знань , до спілкування і розвитку кожної особистості. Інтерактивні ігрові вправи на уроках читання:
З . м . , м . р . з, х . р . т . в . н . . (Зима, мороз, хуртовина)
Чого багато має болото, менше озеро, ще менше море, і зовсім не має річка. (Букви «О»)
А голосний в кінці додайте – і швидше у вагон сідайте!
Згубила літеру в дорозі – і стала цифрою з нулем.
Миша – шапка - картина – намисто – столиця - ….
(Не виривайте з корінням гриби, а зрізайте їх!»
Коса(рі), коза(ки), гра(ми), (с)мак, (с)порт.
В завірюху і хурдигу побудується зі снігу, Коли ж «з» на «н» змінити, в ньому можна буде жити. З «п» - папери я ховаю, З «ш» - я тім'я покриваю, З «с» - на полі я сапаю, З «л» - я високо стрибаю. (Папка – шапка – сапка –лапка)
Фа – факел, факір, факультет, фарба..
| |
Переглядів: 408 | |
Всього коментарів: 0 | |