Головна » Статті » Мої статті |
Урок-КВК Тема. Додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Мета: закріпити знання учнів з теми «Додавання та віднімання двоцифрових чисел»; удосконалювати вміння рахувати в межах 100; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до математики, старанність.
Обладнання: мапа міста Математики; картки-завдання для групової, індивідуальної роботи; казкові герої. Хід уроку Організаційний момент. -І сувора, й солов’їна математики країна. Праця тут іде завзята-вмій лиш спритно рахувати. Вмій ділити й віднімати, множити і додавати. Вмій кмітливо все збагнути, першим у відповіді бути. Ледарів у нас немає. Хто руки не піднімає? Вирушаємо у путь - нас цікаві речі ждуть! Оголошення теми уроку, правил змагання, складу журі. Закріплення матеріалу. А) Привітання команд «Додавання» і «Віднімання» Команда «Додавання»- молодці, математику поважаємо, Перемогу в боротьбі здобути бажаємо! Команда «Віднімання» - спритна, кмітлива і вміла, Міркує швидко, вміє рахувати, мріє супротивника здолати! І тур – Математична розминка – групова робота. Усна лічба - «Вулиця усних рахунків» (Відповідь – 1 б.) А)Назвіть числа від 32 до 42. Назвіть числа 5-го десятка. Назвіть число, що складається з 8дес. 6од.; 5дес. 3 од. З пари чисел назвіть найменше-44 і 64, найбільше 42-24 Назвіть найбільше двоцифрове число. Назвіть розрядні доданки 98. Б)Гра «Сніжки» Б) Каліграфічна хвилинка – «Перевулок Обчислень» -А тепер нам пора взяти ручки. Цифри гарно писати, числа вміло рахувати. -Запишіть: 2222 і всі двоцифрові числа з цифрою 2(18) В)Математичний диктант: - Запишіть каліграфічно і про відповіді не забудьте: 50-6, 27+18, 43+9, 39-9, 73-19, 23-20. ІІ тур – Парна робота -обчислення виразів на швидкість – Гра«Хто швидше?» Порахуйте приклади перші і принесіть команді 10 балів. 25+67, 39+6, 52+8, 70 – 5, 86 - 48, 45 – 22, 44-7, 14+45, 16+29 ІІІ тур – Конкурс капітанів - Переїзд «Кмітливих» А)Віднови приклади: 23 72 *2 8* ** + + + - - 3* 14 45 1* ** 88 *6 97 70 99 Б)Алея відпочинку-математична пісенька-фізхвилинка В)Парк Геометричний - Хочу перевірити знання з геометрії. З яких геометричних фігур складено Робота? Скільки використано прямокутників? Намалюйте відкритий конверт, не відриваючи ручки від паперу. ІV тур – Майдан Задач Котик, песик, коза, цап. Скільки разом буде лап?(8) Кота в мішку (живий товар) ніс дід Гаврило на базар. «Няв!-просився.-Відпусти! Няв! На базар навіщо йти? Няв! Мене кривдити не слід. Няв! Я –слухняний в тебе кіт.»(4- «Няв») - Розкажіть свої складні задачі суперникам. Хто ж перший їх розв׳яже? 11 учениць налічив у класі Гриць, хлопців на 3 менш було. Скільки всього дітей у класі було? Киця й котик залюбки випікали пиріжки. Киця з м’ясом 9 зліпила, з сиром –на 7 більш зробила. Котик з снігу тільки 5. Скільки пиріжків вони з'їдять? V тур –Домашнє завдання- театралізовані логічні завдання «Хто є хто?» і «Чиї санки?» Підсумок уроку. Нагородження переможців.
Урок 21 Тема. Звук [іе] Мета: виявити з учнями, чи може той самий звук позначатися різними літерами; повторити орфоепічні правила вимови звуків [е], [и],розвивати фонематичний слух, логічне мислення, виховувати цікавість до вивчення української мови. Обладнання: книжкові друзі Яринка і Петрик, інопланетянин Питайлик, предметні малюнки. Хід уроку І .Орг.момент Пролунав уже дзвінок. Починається урок. То ж і ми часу не гаймо, Працювати починаймо. ІІ. Каліграфічна хвилинка з актуализаціею необхідних знань
[син′є небо]; [сине давиде]
ΙΙΙ. Ситуація успіху. Постановка навчального завдання - Наші книжкові друзі Яринка і Петрик теж уміють добре записувати слова за допомогою літер. Ви пам′ятаєте, що вони разом із нами вчать українського правопису інопланетянина Питайлика. Вирішили діти зібрати Питайлика до школи і попросили дідуся написати, що в першу чергу слід узяти до школи. Дідусь любить кмітливих дітей, тому його записка була такою: Щоб носити усі шкільні речі, потрібний_______. Щоб малювати в альбомах, потрібний_______. Щоб читати на уроці, потрібна_______. Щоб зберігати ручки і олівці, потрібний______.
На дошці напис - П?НАЛ. ІV Розв′язання навчального завдання -Послухайте уважно, як звучить слово «п?нал»? Як чуєте другий звук? Запишіть транскрипцією. Фізхвилинка V Формування контрольно-оцінних дій
- Дайте відповіді на запитання. Послухайте, як вимовляється повторіть без помилок. Запишіть транскрипцію. - Що росте в саду? - Як називається підземний транспорт? - Хто вас навчає у школі? - Що буває між уроками? 2. Виконання вправи 128 ( в парах) - Прочитайте і відгадайте загадки. Працюйте в парах: І - вимовляє слово, ІІ – записує транскрипцію. - Легко чи важко було працювати? VI Підсумок уроку, домашнє завдання.
Урок 22 Тема. Слабка та сильна позиції голосних звуків Мета: з′ясувати з учнями, що існує «слабка» і «сильна» позиції голосних звуків, формувати поняття про позиційне чергування; повторити орфоепічні правила вимови звуків [е], [и], розвивати фонематичний слух, логічне мислення, виховувати цікавість до вивчення української мови. Обладнання: книжкові друзі Яринка і Петрик, інопланетянин Питайлик, предметні малюнки. Хід уроку І .Орг.момент ІІ. Перевірка домашнього завдання Вправа 129- Зміни якого слова ви підкреслили? Які слова ви записали транскріпцією? Вимовте його правильно. ІІІ. Постановка і розв′язання навчального завдання
Прочитайте правило і запам′ятайте його. Чи схожі висновки наших досліджень з цим правилом? Фізхвилинка ІV Формування контрольно-оцінних дій
2. Виконання вправи 131 на картках( в парах)
3.Перевірка роботи у групах V. Підсумок уроку, домашнє завдання.
Урок 23-24 Тема. Застосування правила позиційного чергування голосних звуків Мета: формувати поняття про позиційне чергування; повторити орфоепічні правила вимови звуків [е], [и], розвивати фонематичний слух, критичне мислення, логічне мислення, виховувати цікавість до вивчення української мови. Обладнання: книжкові друзі Яринка і Петрик, інопланетянин Питайлик, предметні малюнки. Хід уроку І .Орг.момент Не кажу: « Не вмію!» Говорю: «Навчуся!» Труднощі здолаю, Ніколи не лінюся! ІІ. Перевірка домашнього завдання Двоє учнів записують на дошці слова з позиційним чергуванням голосних, решта перевфіряють.
ІІІ. Рефлексія 1.Виконання вправи 132 (фронтально - Змініть слова так, щоб вони називали один предмет. Зміни у кожному слові підкресліть. - Оцініть колективну роботу лінієчками.
Фізхвилинка ІV Формування контрольно-оцінних дій
- Слова «лист», «степ», «лікар», «дощ», «кущ» змініть так, щоб вони називали кількість предметів.
Вправи для розвитку навичка читання 100вп 100лик 100лиця 100рож 100янка мі100 100ляр 100рона мі100
Р Л И С Т О К И Б И И Л О С И Р Г Е Т И Н И Р Н И Ц А І К Я И
САД КОЛЯДА САДИ КОЛЯДКА САДОК КОЛЯДНИК САДИТИ КОЛЯДУЮТЬ САДОЧОК ЗАКОЛЯДУЮТЬ САДІВНИКИ
1.На чУ жУ РОбоТУ дивиТИСЬ – сиТОму Не Бути. Вік ЖивИ –Вік УчиСь. ЗнаННя –деРЕво, а Діло – плоДИ. БеЗ тРудА нЕма пЛОда. ГоСтРЕ сЛовЕчкО коЛе сеРдеЧКо.
2.
Листяні Хвойні КУБ КАСМЕРЕ БАГР НЯСЕ БУД АНЛИЯ НАЛИМА НАСОС
СЕ . ЛО РІД . НЯ ЧУ . ЖИЙ ДРУЖ . БА
СО НА СО НА ЗДО РО ВА І ВО КА И КО ВО КА
Ул.тку в п.лі ціл.й д.нь чути м.з.ку. То гр.є Кон.к-Стр.бун.ц.. Він на зр.ст не б.льш.й за д.т.чий м.зинч.к. У нього з.л.ний жуп.н., три п.ри д.вг.х н.г і жваві оч.ці. Кон.к-Стр.бун.ць вм.є гр..ти св..їми кр.льц.ми так с.мо, як скр.паль гр..є на скр.пці. Ж.в. м.леньк.й м.зика у м.л.нькій ям.чці на з.млі.
Взимку У парку У птаха Поранене крило Не ворушилась Поклала за пазуху Принесла додому Доглядала до весни Одужала Відпустила у парку Навесні слухати спів пташок Радіє душа
4. Знову на волі!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 405 | |
Всього коментарів: 0 | |