Головна » Статті » Мої статті |
Чому нам наша країна дорога Виховний захід у 1 – 4 класах
Підготувала та провела вчитель початкових класів Орлівського НВК Бойко Г.В.
Навчання грамоти Навчання читати ІІ семестр Урок № 120 Мета: ознайомити учнів із твором Т.Маршалової «Лісова кравчиня», вчити керувати голосом під час читання, знаходити рими, аналізувати зміст прочитаного, розвивати навик свідомого, виразного читання, зв'язне мовлення, збагачувати словник першокласників словами-назвами одягу, виховувати повагу до людей праці, бережливе ставлення до природи. Обладнання: презентація, аудіо запис «Птахи», предметні малюнки, таблиці Шульте, складові таблиці№12 Хід уроку І . Орг.момент ІІ.Аутотренінг ІІІ. Актуалізація опорних знань А) завдання від Горобця – чітка вимова голосних звуків, Таблиця Шульте, Складова таблиця №12, Скоромовка. Б) завдання від Сороки для 4пар учнів –криптограми, звуковий аналіз слів: *Мишка, дятел, ведмідь, ґава. В) завдання від Ластівки - читання вірша про весну напам'ять Г) гімнастика для очей ІV. Оголошення теми, мотивація V. Первинне сприймання нового матеріалу А) завдання від Дятла – розшифровування назви вірша, Вправа «Передбачення» - Про яку лісову кравчиню може йти мова у творі? Б) розповідь вчителя про Т.Маршалову В)Словникова робота: Кравчиня Майстриня Каптан Свитка Г) Читання вчителя( с. 52-53) - Про що розповідалось у вірші? Що пошила ялинка тваринкам? А) читання «луною», Б) читання за ведучим, В) читання під метроном, Г) читання «дощиком». V. Фізхвилинка «Ялиночка» VІ. Відпрацювання виразного читання А) читання з різною швидкістю, Б) читання з різним настроєм, В)гра «В театрі». VІ. Творча робота в групах:
VІІ. Робота з малюнком – гра «Що для кого?» VІІІ. Підсумок уроку – вправа «Мікрофон»
| |
Переглядів: 568 | |
Всього коментарів: 0 | |